Söndag

I dag har vi varit i  kyrkan och lyssnat på vår nya kyrkoherde. Hon får med utmärkt beröm godkänt. Jag blev lite chockad när hennes mobiltelefon ringde just när hon hade inlett sin predikan och när hon också svarade och började prata, men snart fattade jag att det ingick i hennes predikan. Det fick oss alla att haja till och lyssna. Sedan var det kaffe och sammanträde med Kyrkans Vänner. Det blev ett ganska långt möte och jag som verkligen inte trivs i möten och sammanträden hade grymt tråkigt. 
Till middag i dag gjorde jag Rålåpor. Det blev gott. Sen skulle vi titta på TV men inga program verkade speciellt lockande så nu sitter vi här vid varsin dator. Kia kom just in med leksaken och vill kampa lite med den, så nu får jag väl göra det en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0