Oj, oj, oj!

Oj, oj, oj, så länge sen det var som jag skrev någonting här. Det måste ju betyda att jag har haft viktigare saker att göra, eller så är jag bara lat. Nu sitter jag i alla fall här igen. Det har hunnit bli september redan och hösten börjar kännas. Det blåser och regnar men just nu skiner solen. Jag längtar efter att gå ut och plocka svamp men jag vet ju att det inte går så bra. Min rygg är för dålig så jag orkar bara gå en kort sträcka sen är det kört. Vi var ute förra veckan och stannade till vid en fin liten väg som vi gick in på och en liten bit in i skogen hittade vi några liter trattkantareller på bara ett par kvadratmeter, så då behövde jag inte gå så mycket men fick ändå riktigt ont..
Snart börjar mina två målargrupper och så har jag lovat att hjälpa till med en teatergrupp under hösten och snart börjar luciornas repetitioner. På lördag ska jag sjunga på ett bröllop. Dett var längesen sist men det ska bli kul - tror jag.

Nu vilar Rolf och Kia middag men om en liten stund när han vaknar så  kokar han kaffe till oss. Jag har det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0