Värmen fortsätter

Trots att vi har öppna fönster nästan överallt så blir det inte svalare inne. Men jag vill inte klaga. Det är säkert idealväder för alla som har nära till vatten. Och snart nog blir det kallt igen.
I gårkväll var vi på konsert i Nättraby vid den gamla stenbron. Miljön är fantastisk det är bara det att det går två stora vägar på var sida om den. På ena sidan E22 och på andra sidan en ganska trafikerad lokalväg. Men som sagt så var miljön mysig. I kväll ska vi gå på teater och se Marinmysteriet där brorsonen agerar och innan dess ska vi gå ut och äta middag med lillebror. En helkväll alltså. I natt har jag sovit jättedåligt och är fruktansvärt trött så jag måste nog sova en stund på dan för att orka. Ibland snurrar alldeles onödiga och omöjliga saker omkring i hjärnan när man ska sova och man kan inte få det att sluta, Usch! Jag brukar inte grubbla om nätterna men ibland bara blir det så.
Vi är semestervakter åt familjen Ferners två undulater. Det är två högljudda varelser så nu har vår Nicko kommit igång på riktigt. När vi sitter i köket och äter frukost så "sjunger " dom i stereo så vi kan knappt föra ett normalt samtal. Men det är bara trevligt. Det är härligt med djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0