Vadnu då? Regn?

I kväll skulle jag ha kört in till stan och varit på målargruppen, men det regnade, var minusgrader och dimma.Inte så inbjudande att ge sig ut på vägarna då så nu sitter jag här i stället.


I går var jag hos Lena där jag tillsammans med Anders, Lena och Stefan M samtalade med prästen inför Everts begravning. Det var många trevliga minnen som kom fram och givetvis mycket sorg. Det är så ofattbart att både Gun-Britt och Evert är borta. Man kan inte riktigt fatta det. En epok i livet är slut. Nu är jag äldst i syskonskaran.


I dag såg jag i tidningen att man har sett snödroppar i Lyckeby. Här har vi dryga halvmeterna med snö förutom de flera meter höga snöbergen som snöröjarna har byggt opp. Vilken massa vatten det kommer att bli när det smälter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0