Snö, snö, snö!

Ja, denna vinter har vi väl fått snö så det räcker. Rolf skottar och skottar. Visserligen skulle hyresvärden göra det men Rolf ville ju gärna hjälpa till så nu har han fått en stoor snöskottare som han jobbar med. I går var det så fint skottat och i dag är det alldeles igensnöat. Själv går jag ut så lite som möjligt. Jag sitter för det mesta uppe på övervåningen i min "köksatelje" och målar. Å vad jag tycker att det är roligt. Men jag har så många tavlor nu så jag får knappast rum med fler. Jag måste nog försöka sälja några - om någon vill köpa förståss.
Rolf skulle egentligen ha åkt till Växjö i dag på en kurs men den blev, som tur var, inställd. Man bör nog inte alls ge sig ut på vägarna i dag .
Jag längtar efter våren men den lär nog dröja. Det kommer förmodligen att ta lång tid innan snön smälter bort. Men det har i alla fall blivit liiite ljusare och det är positivt.



Kommentarer
Postat av: Anne-Lina

Vilken fin bild!

Tycker nog det borde räcka med snö nu dock, jag vill ha vår!

2010-02-21 @ 13:18:48
URL: http://janner.se
Postat av: m/s

Jaaa, det vill jag med. Tänk när snödroppar och krokus sticker opp. Å vad jag längtar. Nästa vecka kommer mera snö.

2010-02-21 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0