Yrken igen

Eftersom jag just sitter vid datorn och förbereder fredagens Mysträff så har jag en hel lista med yrken framför mig. Här kommer några: FESTORDENHICKA, TORSKBOKTULLTINNA, SPENATÄMIAROM och så en liten lätt : PROSIKBÄKE.
De här klurigheterna har blivit väldigt populära till kaffet då alla sitter och klurar tillsammans. På fredag kommer Anton att vara gäst hos oss och sjunga några sånger. Han är ganska nervös men det ska nog gå bra.
Vädret är grått och dystert men på Holmsjön har sångsvanarna synts i dag och det tror jag är ett vårtecken. Vi kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag sitter och klurar på ungefär samma sak... Hade du nåt svar på FESTORDENHICKA? De andra kan jag...

2009-03-27 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0