Läggdags?

Klockan är inte halv nio ännu och jag är så sömnig så jag nästan gäspar käkarna ur led. Inte kan man tittta på TV, den är inte inkopplad ännu och vädret ute är ruskigt. Kia har äntligen blivit lugn. Hon har varit lite stressad av den nya miljön men nu sover hon gott vid mina fötter. Jag ska nog trots den tidiga timman krypa i säng med en god bok. Det är en jobbig dag i morgon igen. Många kartonger är kvar att packa upp men Rolf har monterat upp flera lampor så nu har vi ljus i huset.  Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lina

Hoppas ni får sova gott i nya huset så ni orkar med en ny "flytt-och fixardag" i morgon! Skall bli spännande att se nya huset när vi kommer ner sen!

2009-06-12 @ 23:01:01
URL: http://janner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0