Härligt kök!

Nu börjar vi så smått se hur det kommer att bli. Fortfarande vet vi inte var vi ska lägga allt och IKEA måste nog snart få ett besök. I dag har jag använt tvättstugan. Den är riktigt bra men saknar tumlare. Jag gillar inte att behöva hänga tvätt men hyresvärden Stefan sa att tumlare är planerat. Men här finns mangel. Skönt. Nu har vi satt upp gardiner i köket också så nu ser här lite bebott ut. Rolf är just nu ute på kvällspromenad med Kia. Han får försöka hitta nya spännande promenadvägar. Jag har mellan uppackningsstunderna läst en bok av PD James, Patienten. Den var bra. Nu ska jag snart börja på en av Peter Robinson som också tillhör mina deckarfavoriter. Men innan dess ska jag packa upp några kartonger. A pro på rubriken så tycker jag att köket är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0