Vackert väder!

Ingen dimma, inget slask, men SOL och  -6 grader. I natt var det  -9,5. Riktig vinter alltså, trevligt för dem som börjar sportlovet nu. Själv är jag väl ingen älskare av vintern men det är bättre så här än när det är dimmigt.

Efter många tankar fram och tillbaka har vi nu kommit fram till att vi ska placera om Frasse. Han har blivit mer och mer slö sen vi flyttade tilll lägenheten och han verkar faktiskt deprimerad. Nu ska han få komma till en familj i Jämtland som har en liten Fauvvetik som han kan leka med. Dom bor intill Storsjön och har skogen utanför tomten. Matte låter så trevlig. Hon är distriktssköterska och jobbar om nätterna och är hemma om dagarna. Jag tror att Frasse kommer att trivas. Det är svårt för Rolf att gå med två hundar men när han går med bara Kia så går hon jättefint så det blir lättare för Rolf. Frasse blir hämtad nästa helg. Det känns både bra och ledsamt men jag tror att det blir bra för honom.

I dag är det Alla Hjärtans Dag och jag sänder många hjärtan till alla mina kära släktingar och vänner. Kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0