Kungsmarken

I dag har jag varit och jobbat lite med kören i Kungsmarkskyrkan. Där var flera gamla bekanta. Ett par f.d. Sandgrenare t.ex. Det var roligt att jobba med dem och det verkade dom tycka också. Nu har jag tittat på Rehnguldet en liten stund men jag har tagit en paus i lyssnandet för jag är inte så helt förtjust i scenografin. Dessutom gör sig inte Wagner i TV, tycker jag.
I morgon är det ledig dag då ska vi se Kolla Povel på konserthuset. Jag tror att det blir väldigt trevligt.
I dag har hyresvärdarna tagit ner nästan hela resten av björken. Vi får se när allt kommer bort. Dom rider inte samma dag som dom sadlar, som Lisa brukade säga.
Sviterna efter gårdagens fall har begränsat sig till ryggen och min högerfot. Jag har ganska svårt att gå. Det är jättetrist för jag hade blivit så mycket bättre i den så jag hade knappt ont alls innan i går. Usch!
Nu ska vi se Brottskod: försvunnen.



Kungsmarkskyrkan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0