Utkast: Visst hade ...

Visst hade smålänningarna rätt. Här kommer nästa: Tyra Pingpod vad gillar hon på julbordet?
Nu har jag haft min sista måndagselev. Jag trappar ner mer och mer, skönt. Så ringde man från Nättraby och ville att jag skulle komma och sjunga jazz i januari. Jag tror inte det. Men det låter kul i alla fall. Men jag tror inte att vi ska ha så roligt.
Möjligen Negro Spirituals. Vi får se.
Denna veckan blir jobbig. Jag har aktiviteter varje kväll, det är jobbigt att vara pensionär som jag säkert har sagt förr.

Kommentarer
Postat av: Pernilla och Oskar

Är det inte hon Tyra som tycker om "svampigt" bröd? Stressa inte för mycket, det är inte nyttigt. Kram!

2008-11-18 @ 15:51:04
URL: http://janner.blogg.se/
Postat av: S

2008-11-18 @ 18:16:34
Postat av: Lillpojken

Kanske lite Sacred Consort? Det gillar väl stikkan! Även om det inte är kyrkoherdens favorit...

2008-11-18 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0