Storm

I går var här full storm. När jag körde till sjukgymnastiken så låg det en stor gran på vägen som man fick krångla sig förbi. Men på hemvägen hade dom tagit bort den. Det blåser rätt friskt i dag också men inte så som i går.
Fredagens mysträff blev trevlig. Rösten höll som väl var. Alla var nöjda. Oskars gåtor är mycket populära. Nu måste jag be om flera till julmyset.
I lördags hade jag stans lucior för första gången. Dom är riktigt duktiga. Kunde lära sig en andrastämma ganska fort och dom var också väldigt positiva och trevliga och inte alls så stökiga som vissa andra år.
I går var vi hos Anette en stund. Rolf skulle kolla något elektriskt och så var det ju Fars dag så Anettte bjöd på supergod  kolapaj med hallon. Mums, mums.
Så hade jag mina sångelever i går. Två kunde komma,  resten var sjuka. Jag har sagt upp mig från Medborgarskolan för det lönar sig ju knappast att åka till stan för två elever. Nu får man åka ut till mig om man vill få sånglektioner.
Tänk att det snart är advent. Tiden går alldeles för fort men det är väl för att man har alldeles för roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0