Nu är det förkylt igen

Denna veckan har jag jobbat som vanligt men i onsdags kväll när jag kom från målarkursen var jag jättetrött och hade ont i halsen IGEN. I går hoppade jag över målargruppen för jag var dålig och i dag mår jag inte heller bra. I går fyllde Rolf år och G-B och E kom och överraskade. Som tur var så kom dom så tidigt så Rolf hade inte hunnit åka till Växjö som han skulle göra på efttermiddagen. Det var trevligt att dom kom och vi hade faktiskt lite kaffebröd hemma, som väl var, så det blev en trevlig liten kaffestund. Rolf hann till Växjö och sitt besök på TV-huset. I dag ska jag ha hand om myskvällen i kaffestugan och hade förberett sånger av Birger Sjöberg. Vi får väl se hur det går med min dåliga hals. Dessutom skulle Anton ha sjungit tre sånger, men han är också sjuk, så han kommer inte. Håll tummarna att halsen håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0