Höst

Nu var det längesen igen. Jag är väl inte så flitig bloggare men ibland händer inget särskilt eller också är humöret inte bloggvilligt. Nåväl jag har varit lite förkyld och därmed inte på humör.
I går hade vi besök av Rolfs barn och barnbarn. Det var trevligt. Trots att vi inte har så gott om plats så var barnen väldigt tålmodiga och lekte med mina flasköppnare och satt vid köksbordet och ritade. Allt var lugnt och fridfullt. Jag har pratat i telefon med Siw-Marie och det var mycket trevligt. Vi har många glada minnen.
Vädret i dag har varit strålande.Vi skulle ha åkt med E och G-B till Ramdala men E var dålig så då åkte vi inte någon av oss. I morgon är det arbetsdag igen. Jag tänker inte hålla på mer än denna terminen ut sen pensionerar jag mig så till vida att jag slutar undervisa i stan. Vill man komma hem till mig så kan jag ta emot elever men inte annars. Jag känner mig gammal och trött och så vill jag ha tid över för annat kul.
Rolf har satt på vinterdäcken på bilen så nu gör det inte så mycket om det blir kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0