Hej igen!

Onsdag betyder elever och efter det målarkurs. I dag kom två elever. Det blir skönt att trappa ner elevantalet och bara ta dem som verkligen är motiverade.
I dag blev min alldeles egna tavla färdig. Den som jag har målat helt utan förebild. Den är inspirerad av Karlfeldts Jungfru Maria och Börje (kursens lärare) tyckte den var riktigt bra. Jag är också rätt nöjd. I morgon ska jag till nya målargruppen den som Börje säger bara är för proffs, men då skojar han. Men jag känner mig allt lite nervös för dom är så rysligt duktiga. Jag vet ännu inte vad jag ska måla men det hittar jag nog tills i morgon.
Vädret är fortfarande för årstiden varmt och det är lite blåsigt och regnigt. Kort sagt en typisk höst.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lina

Va spännande med din nya tavla - ser fram emot att se den vid tillfälle!

2008-11-12 @ 23:16:15
Postat av: Pernilla

Jag vill också titta på nya tavlan! Kram

2008-11-14 @ 12:48:38
URL: http://janner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0