Nyopererad

Så har det gått några dagar igen. Jag skriver inte lika flitigt som Oskar och Pernilla och Cattis men jag läser deras bloggar varje dag.
I måndags hade vi trevligt besök i Holmsjö. Pernilla och Oskar var här och firade mor och Hilma med blommor och presenter. Det var trevligt.      I tisdags sjöng jag med Jörgen på Skogsgläntan. I onsdags var jag på lasarettet och provade ut nya fotriktiga skor. I torsdags var jag på lasarettet på hjärtåterbesök och i dag har jag varit på lasarettet och opererat örat.Det har blivit mycket lasarett denna veckan men nu är det nästan avklarat för denna gången. Operationen gick bra. Nästan för bra eftersom jag har oroat mig för den i flera månader nu och så var det inte alls farligt. Då har jag ju oroat mig alldeles i onödan.
I eftermiddag har jag planterat lite blommor dels i krukor på balkongen dels i kruka i trädgården så nu blir det förhoppningsvis fint.
Snart är det sommarlov och det ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer
Postat av: Oskar och Pernilla

Vad skönt att det gick bra på sjukhuset och att det inte var så farligt. Tack för att vi fick komma och hälsa på, det var trevligt. Ni får hälsa till Frasse när han får komma hem. Buffén var svår.

2008-05-30 @ 21:43:25
URL: http://janner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0