Intensiv vecka

Söndagens framträdande i Eringsboda gick bra. Lovisa sjöng fint och vi andra skötte oss nog också till belåtenhet.  Det var mycket folk och det var trevligt på alla sätt. Sen följde familjen Ferner med hem och åt kycklinggryta. I måndags var jag först hos tandläkaren sen övade jag med  Ulrica och sen hade jag elever. I tisdags var Kerstin här. Det var som vanligt trevligt att träffa henne och få sitta och  prata en stund. I onsdags var Ulrica och jag på utbudsdag i Karlshamn. Jag hade trott att det skulle komma ca 15 pers. men det var ca 150. Kul med stor publik. I dag har jag haft talkurs med 10 damer. Det var ganska fnittrigt på slutet när alla var trötta efter 2 timmars intensivt talövande. I morgon är det åter elever och sen kommer Gunilla och Sten. Det ska verkligen bli trevligt att träffa dem. Jag tror inte att Sten har varit här förut.

Kommentarer
Postat av: oskar och pernilla

Vi åker väl vid halv nio-snåret hemifrån, och kommer väl till er vid halv elva-snåret typ. Om det går bra.

2008-05-25 @ 08:33:06
URL: http://janner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0