Allt funkar

Nu kan jag synka min Palm mot datorn, Hurraaaa! Eftermycket plock lyckades det mycket tack vare Johan på ONOFF som inte tyckte att jag behövde byta Palmen utan att det säkert gick att ordna ändå - och si - trägen vinner!

I tisdags satt jag för länge på balkongen och blev kall vilket resulterade i att jag fick ställa in repetitionen med Ulrica och sköta om halsen men i dag är jag bra igen och har jobbat. I morgon är jag helt ledig och på söndag har jag ett program i Eringsboda. Då kommer också Lovisa att sjunga en sång. Hoppas att min hals håller sig bra. På måndag övar jag med Ulrica och på tisdag sjunger jag i Karlshamn. Det är bara trevligheter på gång!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tråkigt att höra att du blev dålig i halsen, skönt att det har blivit bättre. Också roligt att du fått igång palmen - själv kör jag mobiltelefon istället. Lycka till i Eringsboda och Karlshamn.

2008-05-17 @ 21:34:06
URL: http://janner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0