Vardag igen

Så är påsken över och vardagen har börjat. I dag var det avslutning i målarkursen. Om vi har tur så fortsätter den i höst igen men det är inte säkert. Jag målar i vilket fall som helst nästan varje dag uppe i min lilla vindskammare.
Oskar är fortfarande på sjukhuset. Det är inte roligt alls. Han hade hög feber i dag men den sjönk till nästan normal efter antibiotika. Tur att sånt finns.  i morgon kväll ska jag ha hand om Sillhövda-kören för deras ledare är på väg till USA.
I går kom grannen och bjöd ner oss på våfflor och kaffe. Det var trevligt och gott. Om jag har tur så får jag våfflor av kören i morgon. Det har viskats om det. Mums.

Monika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0