Bloggsvårigheter

Det jag skrev i går lyckades jag inte få på plats förrän i dag, men nu vet jag lite bättre hur jag ska göra så nu funkar det förhoppningsvis.
I dag har vi varit och besökt sjuklingen i Ljungby. Han verkade väldigt pigg för att vara så sjuk. Han får nog åka hem i morgon. Det var trevligt att träffa honom och även se en liten skymt av Pernilla och hennes kollega.
På vägen hem besökte vi Börjes i Tingsryd och inhandlade ett halsband (som visade sig alldeles för stort) åt  Kia och ett rejält flexikoppel så nu ska det bli springa av. För Kia alltså.
I kväll har jag haft hand om Sillhövdakören. Det var trevligt och jag hoppas att dom hade någon nytta av mig. Tyvärr blev det inga våfflor men frukt och det var ju nästan lika bra.
Nu ska jag se Antikrundan som Rolf så snällt har spelat in åt mig.
I morgon kommer kanske Gunilla hit.

Monika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0