Vilken helg!!

I Fredags på Sveriges Nationaldag var vi hos Pernilla och Oskar och firade Pernillas födelseda med grillat i trädgården och jordgubbar och roliga blågula dammsugare. Det var som vanligt trevligt att träffa Pernilla och Oskar och Pernillas föräldrar och syster med familj.
I lördags sjöng  jag i Sillhövda kyrka och det var speciellt roligt eftersom Evert och Gun-Britt och Jalle kom dit. Så fick jag veta att jag eventuellt skulle hoppa in och ha konsert på söndagkvällen också för den sångerskan som egentligen skulle ha konserten kände sig dålig. På söndag förmiddag var jag i Kolboda och jobbade med Aspökyrkans kör då började jag känna mig förkyld. Örat värkte och halsen sved. Då ringde Ulrica och bekräftade kvällens inhopp i Möljeryd. Det blev Echinaforce och C-vitamin i mängd för att mota förkylningen och minsann, det hjälpte. Kvällens konsert gick väldigt bra. Måndagen kom förkylningen lite smått tillbaka men dunderkuren igen och skrämma bort den eländans snuvan. I går hade vi en konsert i Nättraby kyrka tillsammans med kyrkokören och Olle Lind. Den gick helt enkelt jättebra. Men nu är jag ordentligt trött. Nu tänker jag bara lata mig i dag och ha det skönt och inte sjunga en enda ton.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Yngste sonen

Kära mor! Kan du nånsin förlåta mig?

2008-06-11 @ 14:18:30
URL: http://janner.blogg.se/
Postat av: Mor

Jag förlåter dig så gärna, men jag vet inte varför.

2008-06-11 @ 15:57:40
Postat av: Yngste sonen

För förkylningen. Jag försökte hålla mig undan, men det lyckades uppenbarligen inte.

2008-06-11 @ 16:24:14
URL: http://janner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0