Växjöbesök

I dag har Håkan, Lovisa och John varit på besök. Dom åkte tåg hit. Efter middagen var jag hos min frissa och klippte av mig allt hår. Nu har jag en mycket bekväm frisyr. Skönt!
När jag kom tillbaks åkte vi allihopa in till 3 G. Hemlagad glass och kaffe var mumsigt. Sen kände maskulinerna i sällskapet  för en promenad medan Lovisa och jag tog bilen till Amiralitetskyrkan och gubben Rosenbom. Efter att vi hade lagt några mynt i gubbens huvud for vi vidare till Stumholmen. Där gick åter herrarna åt sitt håll och undersökte noggrant båten Bremön från botten till toppen (eller vad det kallas på båtar). Lovisa åkte rutschkana genom Rollofs huvud. Jag satt och passade bilen på förbjuden parkering. Sen åkte vi hem och åt varmkorv och familjen Ferner tog bussen till Emmaboda där dom skulle byta till tåg. Nu har Rolf och jag sett Morden i Midsomer. Det är konstigt att det finns något folk kvar där efter allt mördande.
Nu är dagen slut och det återstår bara att säga godnatt. Det har varit en bra dag och det var mycket trevligt att ha barn och barnbarn här.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kan du tänka att John klarade att fika även idag. Håkan och John tittade förbi mitt jobb och fikade efter att ha besiktigat taxin (den gick inte igenom :( )



Kram,

Elisabeth

2008-06-25 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0