Midsommardag

Vaknade av åskan i morse, men den var långt borta. Regnet däremot var nära. Det kom några rejäla skurar. Rolf gick ut och hissade flaggan mellan skurarna och han kunde också gå ut med hundarna utan att bli väldigt blöt. Jag hoppas att Pernilla och Oskar har bättre väder på Västkusten. Just nu är himlen blå men man vet inte hur länge.
I går var Ryssbyborna här och vi spelade kort och hade det mysigt. Vi var på Lövmarknaden i förrgår men inte fick jag tag på någon tjusig hatt inte, Rolf däremot fick en stilig halmhatt.
Efter disken i går upptäckte jag att det rann vatten under diskbänken. Det var inte roligt. Det var en propp till ett rör som hade försvunnit (proppen alltså, inte röret) så nu får vi bara hälla ut vatten väldigt långsamt tills någon kommer hit och reparerar.
I kväll ska Ulrica och jag ha konsert i Tving. Hoppas att det kommer några och lyssnar. Det är vår sista sommarkonsert för i år. Jag har några kvar men inte med Ulrica.
Det blåser ganska rejält ute och flaggan viftar så fint. Jag tycker att det är så vackert!
                                
                                                                        
  

Kommentarer
Postat av: Oskar och Pernilla

Tack för att vi fick komma. Här är solsken men ordentlig blåst. Vi har jättefint rum mot havet! Kram

2008-06-21 @ 16:14:38
URL: http://janner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0