Lövmarknad

                           

I dag är det Lövmarknad! Vi ska alldeles snart åka in till den stora staden Karlskrona för att trängas med folk och göra av med pengar. Solen skiner än så länge och vi hoppas att det håller i sig. Oskar och Pernilla är redan på väg så vi kanske träffas där.
I går just när jag skurade trappan och klockan var halv sju på kvällen kom jag på att vi ju skulle gå på konsert och höra Johanna och Ulrica. Då blev det helt plötsligt jättebrått. Rolf var ute med hundarna så jag fick ringa honom och säga att han skulle vända hem fortast möjligt. Vi hann till Fridlevstad och kom just innan dom började. Jag tyckte att jag luktade Ajax lång väg men det gjorde inget. Det var en fin konsert. Tyvärr är sommarkonserterna inte så välbesökta men de som var där fick en fin stund. I övermorgon är det min tur att sjunga.


Kommentarer
Postat av: Oskar och Pernilla

Vi var där!

2008-06-19 @ 15:29:44
URL: http://janner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0