Smålandsbesök

Vi har haft smålandsbesök. Pernilla och Oskar kom i går för att besöka Sailet i dag. Dom kom precis lagom för att hjälpa Rolf att bära in min nya datormöbel som vi hämtade i Växjö i går. Det var väldigt skönt att jag slapp bära. Min rygg hade definitivt inte mått bra av det. Tack kära ni för hjälpen. Dessutom fick jag en fin gotländsk flasköppnare till min samling  (som äntligen börjar komma upp på väggen igen) och en bukett med vackra rosa Gerbera. Vi fick också hallon och blåbär som smakade jättegott till efterrätt.
När vi var i Växjö hälsade vi också på Anette och barnen ute i Skir. Vi blev bjudna på smaskig lunch. Gott, gott!
I eftermiddag åker vi nog in till Sailet och lyssnar på Sandgrenarna och äter kroppkakor från sandgrenarnas tält.
Värmen fortsätter. Vi mår inte riktigt bra av den varken Rolf eller jag, men den varar nog inte så länge till.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Det var så trevligt att hälsa på hos er. Vi såg kroppkaketältet men valde en kebabvagn istället. Kram

2008-08-01 @ 19:20:14
URL: http://janner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0