Kära nå´n! Nu är det söndag - IGEN!

Veckan har varit bra. Den har innehållit veterinärbesök med hundarna för kloklippning . Det är inte det bästa dom vet men med munkorg går det bra, då är dom så snälla så.
I onsdags var det styrelsemöte på Ön. Som vanligt får jag en del att ta hand om fastän jag inte ska vara här under Augustikul. Men det får jag väl stå ut med. I torsdags kom Monica, Anna och Karin på besök. Det var väldigt trevligt. Vi körde runt och såg Karlskronas sevärdheter: Björkholmsstugorna, Rosenbom, Amiralitetskyrkan, Fredrikskyrkan, Stumholmen och Wämöparken med utsikten från Bryggarberget. På kvällen spelade vi kort. Anna vann! I fredags var vi på Porslinsmuseet och i Tyska kyrkan sen var vi bjudna på middag hos G-B och E. När vi kom hem igen hade Monica fått  SMS från sin syster som ville att dom genast skulle komma hem så dom fick åka sent på kvällen och var inte hemma förrän på natten. Det var synd att det blev så kort men sånt händer. Det får bli längre nästa gång.
I går var Georg här med materiel till invigningen av linbastan. Jag har lovat att hjälpa till med utskrifter och glödritning. Det tror jag blir kul. i dag har jag jobbat lite med datorn och målat lite. Sen plockade Rolf in några äpplen så det blev äppelkaka till kvällsmat. Det var gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0